Coronavirus

Vi har åbent, selvom du ikke fysisk kan komme i vores filialer. Ring, skriv eller mød os online.

Det stiller krav til os alle at begrænse corona-virussen og vi har en pligt til, at rådgive og servicere vores kunder ansvarligt i denne tid. Derfor er dørene til vores filialer lukkede indtil videre. Men vi vil naturligvis fortsat være tilgængelige.

Sådan kommer du i kontakt med os:

  • Ring til os
    Du kan altid ringe til os på alle hverdage fra kl. 8.30-16.00 (torsdag til kl. 17.00). Find din afdeling eller rådgiver her.
  • Brug netbank og mobilbank
    Her kan du fx også skrive en direkte besked til din rådgiver
  • Mød din rådgiver online
    I stedet for at komme til møde i banken, kan du ringe til rådgiver eller holde et onlinemøde, hvor din rådgiver deler sin skærm med dig, og I taler sammen i telefonen. Book et møde her.
  • Kontanter
    Vi anbefaler mindst mulig brug af kontanter, men står du og skal bruge nogle, så benyt vores pengeautomater. 

Vi er klar til at hjælpe

Den helt særlige situation, som COVID-19 giver, betyder, at vi øger vores fokus på at hjælpe kunder, der som følge heraf, bliver udfordret økonomisk.

Hos Fynske Bank er vi tæt på vores kunder, og de kan naturligvis regne med os, også i denne helt ekstraordinære situation.  

Konkret betyder det, at vi øger muligheden for;

  • Midlertidige overtræk og forhøjelse af kreditter.
  • Henstand med betaling af ydelser på lån.

Er du - eller bliver du økonomisk berørt som følge af COVID-19, så ring direkte til din rådgiver i banken. Find din rådgiver her.