Pas på falske telefonopkald

Kriminelle har fundet en ny måde at svindle med kort på. De kriminelle ringer til dig, og beder dig bekræfte, at du af og til handler på nettet. De beder dig oplyse nogle sider du har handlet på, hvorefter de oplyser at der kan være problemer med en af disse sider, og at du hellere må få spærret dit kort. Det kræver dog blot lige, at du oplyser den kode du får på din telefon, til den person du taler med.

Vær derfor på vagt og udlevér ALDRIG dine personlige oplysninger eller, som i ovenstående eksempel, koder der bliver sendt til dig via din telefon. De kriminelle udgiver sig typisk for at være fra Nets eller banken og henvender sig både via telefon, e-mail og sms.

Nets eller banken kunne aldrig finde på, at bede om en kode, hvis vi ringer til dig angående et eventuelt misbrug.

Hvis du oplever dette, beder vi dig straks kontakte din rådgiver i banken. Sker det i en weekend, skal du straks spærre dit kort, enten i Mobilbanken, Netbanken eller hos Nets på tlf. 4489 2929.

Hjælp til din netbank

Netbank support Privat: 63 71 50 84
Netbank support Erhverv: 70 80 10 72

 

Netbank support åbningstider:

Mandag-torsdag kl. 08.00 - 22.00
Fredag kl. 08.00 - 18.00
Lørdag kl. 10.00 - 18.00
Søndag kl. 10.00 - 22.00

Support er lukket den 5. juni og fredag efter Kr. Himmelfartsdag.

Åbningstider omkring Jul og Nytår 2017:

Søndag, d. 24. december 2017 lukket
Mandag, d. 25. december 2017 lukket
Tirsdag, d. 26. december 2017 lukket
Søndag, d. 31. december 2017 fra kl. 10-16
Mandag, d. 1. januar 2018 - lukket

De øvrige dage har Netbank Support åbent som normalt.