Ny funktion i Netbanken

Fra den 14. marts 2018 får netbanken en ”udbakke”, der gør det nemmere og mere effektivt at betale regninger og overføre penge. ”Udbakken” erstatter ”kuverter”, der samtidig udgår.

Netbank Privat
I Netbank Privat giver ”udbakken” et godt overblik over indlagte betalinger, ligesom der er mulighed for at ændre eller slette betalinger, inden de kan godkendes i én samlet arbejdsgang.

Netbank Erhverv
’Udbakke’ i Netbank Erhverv giver et forbedret betalingsoverblik, så det bliver langt nemmere at overskue, ændre og godkende betalinger på tværs af kunder og konti.

I udbakken kan man:

  • hurtigt se status på alle betalinger, fx om betalingerne er godkendte
  • godkende flere betalinger på én gang og prioritere hvilke betalinger, der skal godkendes
  • få bedre søgning og få flere visningsmuligheder end tidligere. Det er fx let at filtrere og finde betalinger, som ønskes behandlet eller er behandlet.

Funktionen ”kuverter” lukkes
Hvis man har ubehandlede kuverter, er vores anbefaling, at man får ryddet op i disse inden den 14. marts, hvor den nye funktion ”udbakke” kan tages i brug.

  • Fra den 14. marts til den 10. april vil det fortsat være muligt at behandle kuverter og se historiske kuverter
  • Fra den 10. april til den 22. maj er det kun muligt at se historiske kuverter.
  • Den 22. maj lukkes funktionen.

Kom godt i gang

Hjælp til din netbank

Netbank support Privat: 63 71 50 84
Netbank support Erhverv: 70 80 10 72

 

Netbank support åbningstider:

Mandag-torsdag kl. 08.00 - 22.00
Fredag kl. 08.00 - 18.00
Lørdag kl. 10.00 - 18.00
Søndag kl. 10.00 - 22.00

Support er lukket den 5. juni og fredag efter Kr. Himmelfartsdag.