Fynske Bank har en lang tradition for at støtte det lokale forenings- og kulturliv

Fynske Bank har en lang tradition for at støtte det lokale forenings- og kulturliv

Foreningerne har en stor værdi for mange i lokalsamfundet, og vi ønsker at støtte og bakke op om det gode og ofte frivillige foreningsarbejde. Derfor uddeler vi også hvert år op til 15 millioner kr. via Fonden for Fynske Bank til kultur- og idrætslivet i vores område.

En foreningskonto er vigtig for alle foreninger.

Et særligt fokus på at undgå hvidvask og terrorfinansiering har øget alle pengeinstitutters krav om kundekendskab. For at optimere processen og dermed spare både foreningens bestyrelse og Fynske Bank for et tidskrævende arbejde, har vi valgt at stille et særligt foreningsværktøj til rådighed for alle foreningskunder. Værktøjet, som er designet direkte til brug for danske foreninger, hjælper den enkelte bestyrelse med at indsamle alle lovpligtige dokumenter til brug for banken. Samtidig hjælper det banken med at overholde lovkrav fra Data- og Finanstilsynet. 

Du bliver som foreningskunde automatisk inviteret til at bruge dette værktøj, hvorfra du sender alt nødvendig dokumentation direkte til Fynske Bank.

MobilePay Box – den nemme virtuelle fælleskasse
Hvis din forening ikke har nogen formel bestyrelse, vedtægter og tegningsregler, er det ofte lettere, hurtigere og billigere at oprette en MobilePay Box.

MobilePay Box kan bruges til fx klassekassen, kagekassen, gavekassen, hvor du nemt og enkelt kan samle penge ind og styre alle slags fælleskasser, og det endda uden at blande det sammen med din privatøkonomi. Med MobilePay Box kan du oprette op til 3 fælleskasser (MobilePay Boxes) i din MobilePay-app.

Fakta om MobilePay Box

  • Nemt integreret i din MobilePay app
  • Nemt at oprette, indbetale og dele
  • Kun én kan administrere og (ud)betale fra den oprettede boks
  • Der kan maksimalt indbetales 30.000 kr. pr. boks pr. kalenderår
  • Gratis oprettelse
  • Gebyr på 15 kr. pr. 1000 kr. indsamlet.

Læs mere om MobilePay Box her