Hvad skal vi vide om vores kunder?

Hvad skal vi vide om vores kunder?

Vi har først og fremmest pligt til at dokumentere vores kunders identitet, dvs. typisk med en kopi af pas eller kørekort og sundhedskort. Har vi ikke allerede kopier af dit ID, kontakter vi dig direkte. Hvis dit statsborgerskab ikke fremgår af vores oplysninger om dig, spørger vi også om det. Du kan også opleve, at vi med jævne mellemrum spørger dig om de produkter og services, du forventer at bruge hos os, dine forventninger til betalinger på din konto, dine løbende transaktioner – og om du f.eks. planlægger at indsætte kontanter på din konto eller overføre penge til udlandet.

Hvad betyder det helt konkret for dig?
I praksis betyder det ikke det store for flertallet af vores kunder. I de fleste tilfælde har vi allerede de nødvendige oplysninger, men mangler vi oplysninger eller kopier af dit ID, så hører du selvfølgelig fra os. 

Du må regne med at blive kontaktet flere gange i løbet af din tid som kunde i Fynske Bank. Det skyldes, at vi har pligt til at opdatere vores oplysninger om vores kunder med jævne mellemrum.

{{title}}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

{{ title }}

Hvorfor beder vi om legitimation og stiller spørgsmål?

Se her hvorfor...